THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

::Bersama Aku Wanita Biasa::

~Kuasailah dirimu untuk yang kau cintai, bukan menguasai yang kau cinta untuk dirimu sendiri DAN sesungguhnya CINTA yang hakiki harus dituntut oleh semua kerna DIA adalah CINTA TERAGUNG segenap alam~

Tuesday, February 16, 2010

..Masanya Hampir Tiba!!..

Ding! Dong! Jam di jari dinding Subang Jaya Medical Centre menunjukkan tepat pukul 9.30 pm..
Jantungku berdegup kuat.. Masa utk ke kamar operation semakin hampir! Kira-kira 18 jam! lagi
Ya ALLAH! kuatkan hambamu ini.. walaupun wajahku menerbitkan senyuman indah tetapi fikiranku bercelaru..
apakah nasibku nanti? aku risau Ya ALLAH..

Kesedihanku bertambah apabila ketiadaan baba dcc.. Baba terpaksa pergi kursus di Brunei.. hanya kucupan mesra di dahi hanya baba hulurkan dan doa dari jauh.. Syukran baba cyg! :) dan kini hanya ibu, abg && anak buah tersayang, Nur 'Aqilah Humaira yang berdekatan dcc. Aku kesian melihat abgku.. Aku yakin dirinya sungguh letih kerana ingin menajagaku && akak iparku yang sedang sarat mengandung di rumah.. Ya ALLAH.. berkatilah mereka.. aku sygkan mereka..

Tatkala aku kesepian.. ada juga sahabat2 yg sudi menemaniku melalui sms.. Ramai diantara mereka memberikan semangat && sokongan kpdku.. Hanya ucapan 'TERIMA KASIH' yang mampu aku ungkapkan sahabat. Jasa kalian tidak terbalas olehku.. Aku amat memerlukan kamu semua!!

Ya ALLAH..
Aku mohon kepadamu.. Jika diri ini layak utkmu.. Aku pasrah..
Aku pasti semua yang berlaku ini adalah ketentuan darimu.. Aku tidak mahu menyalahkan sesiapa dalam hal ini, malahan ingin menyalahkan takdir kerana aku tahu insan yang diuji oleh-MU adalah insan yang beruntung kerna diturunkan ujian spt ini.. Syukran Ya ALLAH..


sekian sahaja,
coretan dariku -qudwahhumaira-

:jazakumullah khaira kasira:

1 comments:

Anonymous said...

cekalkan hatimu wahai sahabatku...Kuatkan semnagatmu serta jiwa dan ragamu.sesunguhnya ALLAH S.W.T itu maha pengampun,maha pengasih dan maha penyayang...